haftki

są takie dni kiedy nie chce nam się nic
są takie chwile kiedy szukamy odpowiedzi na wszystkie pytania
są takie tygodnie kiedy dzieje się tyle
że ciało puchnie z nadmiaru uczuć
moje spuchło wczoraj
rozrósł się nos, popękały uszy
zniknęły wszystkie kostki
stałam się jednym wielkim
gąbczastym uczuciem
które chłonęło wszystkie łzy
moje
twoje
nasze
byłam uczuciem
które pochłonęło mnie bez reszty
zjadło i wydaliło
żeby móc zjeść od nowa
działo się we mnie tyle, 
że chyba tylko tutaj może to powstać
w końcu światłowody duszy
w końcu światełko
w końcu miłość

odkrywam się na nowo w tym uczuciu
odkrywam, że są momenty kiedy zaskakuję sama siebie
że są momenty kiedy intymność jest za silna
Wojaczku,
gdybyś przeżył to co ja
w przeciągu ostatnich kilku kostek domina
to nigdy nie napisałbyś 
żeby rozebrać Cię bardziej...
bardziej niż mnie się chyba nie da
kokosowa świnka
obrana z włosów
mleka
podrobów
i pokręconego ogona
postawiona nago
świnka obecna
patrząca w najsmutniejsze oczy.

Smutek jest piękny
wiedziałam to już od dawna
wiedziałam i wiedzieć będę już chyba zawsze
nie można tworzyć piękna będąc zadowolonym
albo i można
tylko to za wysoki level dla mnie
ja dzisiaj tworzę chociaż szczęście mnie przepełnia
pytanie czy to coś pięknego
a co do smutku
najpiękniejszym chyba ze wszystkich mi znanych uczuć
a w moim spuchłym ciałku ukrywa się ich
całkiem spora tęcza.
Po smutku
się pisze lepiej niż po wódce
się śni lepiej niż po mleku i bananach
po smutku się kocha bez opamiętania
bo smutek jest dla mnie trochę jak narkotyk
taki smutek, który pali kości
łamie rzęsy 
rozkrusza słoneczniki
tak.
smutek jest bez wątpienia
piękny.

Ale nie smutajcie się
nie smutniejcie
smutasie
na świecie jest go już tyle
że i dla Was wystarczy
nie zachłaniajcie go tylko dla siebie!

smutek to taki hafcik na duszy
hafcik
hihi.

Komentarze

Popularne posty