mierzić

mierżą mnie te wszystkie dziewuchy!
tego się inaczej nie da nazwać niż dziewuchy!
Wielce pokrzywdzone
wielce skrzywdzone
wielce głupie!

jak raz się zgodzę z Kom.
też bym nie chciała porzuconej.
ja rozumiem
krzywda
złamane serduszka
gdzie zamknięty nawias nie stoi już obok trójki
dżizas!
ja to naprawdę rozumiem
ale czy cały fejsbukowy świat musi wiedzieć
że Cię wyrzucił ze znajomych?
że Cię zdradził 20 razy z tą samą inną?
a później jeszcze się wyżywać na innych
bo znają trochę inną słuszną prawdę
bo umieją myśleć
słuchać
i rozumieć...

i naprawdę
czasami rozumiem facetów
że wyrzucają jedną z drugą
ze znajomych
dla innej
dla innego
że je porzucają
dla gier
kolegów
czy cycków koleżanki

i Ci MILI ludzie
opamiętajcie się
przejrzyjcie na oczy...
błagam


dobrze, że ja mam tego ONego...

Komentarze

Popularne posty